Kad ir kaip neįtikėtinai tai skambėtų, tačiau vakar iš interneto dingo bet kokie kultinės britų grupės „Radiohead” pėdsakai: buvo išjungta oficiali grupės internetinė svetainė radiohead.com, ištrinti visi įrašai iš oficialios grupės „Facebook” paskyros bei visi „Radiohead” „Twitter” įrašai. Maža to, dingo ir visas turinys iš grupės lyderio Thom Yorke „Twitter” paskyros.
Šiuos kanalus galima pasiekti, tačiau – ten nieko nebėra.
Natūralu, kad iškart po fakto prasidėjo įvariausios spekuliacijos dėl to, kodėl taip įvyko. Ne paslaptis, jog „Radiohead” ir ypač Thom Yorke labai skeptiškai žiūri į skaitmeninę muziką, o Thom Yorke muzikos beveik neįmanoma rasti „Spotify” ir panašiose platformose („Youtube” tik išimtis).
Visgi šiuo metu realiausiai atrodo idėja, kad toks žingsnis yra naujo grupės albumo viešųjų ryšių kampanijos dalis. Naujo albumo pristatymui „Radiohead” ruošiasi taip kruopščiai ir smulkmeniškai, jog prieš kelias dienas savo gerbėjams tiesiai į namus išsiuntė atvirukus su užrašais „sing the song of sixpence that goes ‘Burn the witch'”(liet. k. padainuok šešių pensų dainą, prasidedančią žodžiais „degint raganą”) bei „we know where you live” (liet. k. mes žinome, kur tu gyveni) ir „Radiohead” logo. Fanų adresus grupė žinojo pagal ankstesnių albumų užsakymus. Kitaip sakant, įtampa auga kaip ant mielių.
Nors kol kas nėra žinomas tikslesnis albumo pasirodymo laikas, beveik galima neabejoti, kad tai įvyks šiemet. Ir tikriausiai – artimiausiu metu. Mat gegužės pabaigoje grupė išvyks į turą po kelis muzikos festivalius JAV.
Ankstesnis „Radiohead” albumas „King of Limbs” pasirodė dar 2011 metais