„YouTube” konkuruos su „Spotify”: pristatys visiškai naują muzikos transliacijų platfomą

YouTube-Music

YouTube Music

Didžiausią pasaulyje video platformą valdanti „Google” bendrovė „YouTube” skelbia, jog gegužės 22 dieną pristatys naują muzikos transliavimo platformą „YouTube Music”. Ši platforma bus skirta konkuruoti su tvirtai lyderės pozicijas laikančia „Spotify” bei analogiškomis „Apple Music”, „Tidal”, „Deezer” ir panašiai.

„YouTube” skelbia, jog naują produktą sudarys dvi versijos: nemokama, kurioje bus rodomos reklamos, ir „YouTube Music Premium” – be reklamų ir su papildomais funkcionalumais.

Naujoji platfoma pirmiausia bus prienama Jungtinėse Amerijos Valstijose, Australijoje, Naujojoje Zelandijoje, Meksikoje ir Pietų Korėjoje. Žadama, kad dar šiemet rinkų sąrašas išsiplės 14 papildomų šalių ir ateityje ilgės.

Primename, kad tai nėra pirmasis „YouTube” savininkės „Google” bandymas sukurti vartotojams patinkančią muzikos platformą. Jau keletą metų visame pasaulyje veikianti „Google Play Music” paslauga nepateisino lūkesčių ir po truputį bus išjungiama. Būtent dėl to visi „Google Play” naudotojai galės nemokamai naudotis naująja „YouTube Music”.

Kiek anksčiau „YouTube” JAV buvo pristačiusi savo muzikos transliacijų paslaugą „YouTube Red”. Bendrovė teigia, kad „YouTube Music Premium” versija bus iš esmės patobulinta ir atnaujinta „YouTube Red”. Taip pat „YouTube” dar 2014 metais rinkai buvo pristačiusi paslaugą „YouTube Music Key”, kuri klausytojams leido muzika mėgautis neturint interneto.

„YouTube” teigia, kad naujoji paslauga pasižymės išmanumu ir siūlys konkrečiam vartotojui pagal skonį, įpročius, paros metą ir netgi buvimo vietą pritaikytą muziką.

„YouTube Music Premium” kainuos 11.99 dolerio per mėnesį.

Komentarai

Jūsų el. pašto adresas nebus rodomas. Privalomi laukeliai pažymėti *