Pajamos iš vinilų pardavimų JAV viršijo pajamas iš Youtube, Spotify, Soundcloud ir kitų muzikos platformų

riaa-vinyl-spotify-advertising

Jungtinių Amerikos Valstijų muzikos įrašų asociacija (RIAA) paskelbė praėjusių metų šios šalies muzikos rinkos duomenis. Ataiskaitoje teigiama, jog pajamos iš vinilinių plokštelių pardavimų 2015 metais viršijo pajamas gaunamos iš reklamos, rodomos naudojantis internetinėmis muzikos transliacijų platformomis, tokiomis kaip „Spotify”, „Youtube”, „Soundcloud” ir t.t.

RIAA duomenimis, vinilų pardavimai 2015 metais atnešė 416 milijonų dolerių pajamų, o tuo tarpu nemokamos internetinės trasliacijų platformos kartu sudėjus sugeneravo 385 milijonus dolerių pajamų. RIAA ataskaitoje teigiama, jog vien LP, EP ir 45 RPM (mažesnių, greičiau besisukančių plokštelių) pardavimai praėjusiais metais išaugo 32 proc.

Nepaisant to, pajamos, gautos iš mokamų internetinės muzikos platformų, t.y. per mokamus „Spotify”, „Deezer”, „Apple Music”, ‘iTunes” ir pan., siekė 1,22 milijardo dolerių.

RIAA vadovas Cary Sherman kartu su ataskaita išplatino komentarą, kritikuojantį „Youtube” ir „Spotify”.

„Nors muzikos vartojimas yra kaip niekada didelis, jis niekaip neatsispindi muzikos kūrėjų pajamose <….> Muzikos bendruomenė jaučiasi taip, lyg technologijų gigantai turtėja jų, t.y. žmonių, kurie iš tiesų kuria muziką, sąskaita”, – teigiama RIAA vadovo pranešime spaudai

 

Komentarai

Jūsų el. pašto adresas nebus rodomas. Privalomi laukeliai pažymėti *