Lana Del Rey: kaip intymioje tamsoje aš Eriko ieškojau

Š.Mažeikos (DELFI.LT) foto

Tuo metu, kai į Kauno Nemuno saloje įsikūrusią areną rinkosi roko klasikos mylėtojai, sostinėje siautė žmogiškoji pūga. Didžiajai daliai „Siemens“ arenos prieigas okupavusio jaunimo laikinojoje sostinėje koncertuojantis Erikas Claptonas, ko gero, prilygo praėjusio tūkstantmečio iškasenai, o tokios dainos, kaip „Layla“, „Tears In Heaven“ ar „River Of Tears“ jiems yra tiesiogiai tapatūs audio kasetei, senam elektroniniam žaidimui „Tetris“ ar sugertukui, sugeriančiam rašalinį parkerį pradiniame mokyklinės klasės suole.

Taip birželio ketvirtosios vakarą skirtingų kartų atstovai rinkosi į dvi skirtingas šalies vietas tam, kad pamatytų savo skirtingų kartų idealus – muzikos dievaičius, įkūnijančius jų laikmetį, jų pasaulio matymą ir jų muzikos sampratą.

Tačiau, įtariu, kad šįkart būtent sostinės publika buvo kiek margesnė, mat visiškai paaugliškame paveiksle čia buvo galima išvysti ir iš provincijos atvažiavusių lietuvaičių, ir silikoninių blondinių, ir rožiniais aukštakulniais „pasidabinusių“ mergaičių, ir teatralų, ir ekonomistų, ir teisininkų, ir kitų profesijų (beigi gyvenimo būdo atstovų). Taigi, jei dėdė Erikas Kaune sutraukė didžiąją dalį subtilios muzikos mylėtojų (bent jau norėčiau tikėti, kad taip ir buvo), tai 26-erių metų amerikietė be tuzino dėl jos muzikos pamišusio jaunimo „pakvietė“ ir kiek kitokios (įvairiasluoksnės) publikos.

Dilema „būti ar nebūti“ neabejotinai apsilankė ir mano gyvenimiškojoje stovykloje. Ericas Claptonas per trisdešimt mano gyvenimo metų tapo gyva legenda, be kurios mano pasąmonėje akustinė gitara niekuomet nebūtų turėjusi tokio žavesio. Tuo tarpu Lana Del Rey pastaruosius keletą metų man buvo nesuprantamas šedevras, kurios muzika iš proto vesdavo visus aplinkinius, bet tik ne mane… Žinau, keista, mat atrodytų, jog kiekvienam sveiko proto žmogui šioje situacijoje pasirinkimas lyg ir turėtų būti aiškus. Tačiau man buvo kitaip. Leidau už mane pasirinkti likimui ir jis mane atvedė… pas Laną.

KLYKIANTI MINIA IR LANOS VAKARO NORAI

Nuo pat „Siemens Arenos“ prieigų supratau, kad Lanos Del Rey koncertas (savo esybe) gerokai skirsis nuo visų iki šiol lankytų. Likus pusvalandžiui iki oficialios koncerto pradžios prie arenos buvo nusidriekusios kilometrinės eilės, o ‘niolikinių’ Lanos ‘klonyčių’ buvo tiek daug, kad vieną akimirką pasijutau atėjęs į visos Lietuvos mokyklų aštuntokų sambūrį.  Visgi, kuo labiau koncertas artėjo pradžios link, tuo idėjinių „aštuntokų“ minią skiedė vis įvairesnė publika –  kaip minėjau aukščiau –  nuo silikoninių blondinių ir kitų geltonuose puslapiuose aprašomų pseudo žvaigždžių iki bankų analitikų, aikštingų ekonomistų, teisininkų ir mokslininkų.

Žinojau, kad Lana turi daug gerbėjų pasaulyje, tačiau tikrai nebuvau tikras, kad tokia gausybė jų yra ir Lietuvoje. Po Laną apšildžiusio mūsų šalies atstovo „Golden Parazyth“ pasirodymo, arena pradėjo nuolat pilnėti ir likus iki koncerto pradžios keliolikai minučių atrodė absoliučiai sausakimša (o tai jau verta didelio pagiriamojo žodis organizatoriams, mat  surinkti pilną „Siemensą“ ne Alai Pugačiovai – tai jau kur kas daugiau nei lengvas pasiekimas).

Kai ant scenos pasirodė JI – publika pamišo. Priekyje stovėjusi (kaip įtariu) jauniausia ‘liaudies’ dalis savo klyksmais reagavo į kiekvieną atlikėjos mostą ir to pakakako suvokti vieną paprastą vakaro tiesą: kad ir ką Lana bedarytų – šiandien ji turės viską, ko tik nori. Taip, beje, ir atsitiko… Lana šypsojosi – publika klykė. Lana verkė – publika klykė. Lana pajudėjo – publika klykė. Lana prisėdo – publika klykė. Net neabejojau, kad jeigu tą vakarą Lana būtų prabilusi kokios nors Etiopijos genties kalba – publika taip pat būtų klykusi. Viena vertus, tie kiekvieno atokvėpio klyksmai atrodė juokingai, tačiau kita vertus, supratau elementarią nūdienos muzikinę tiesą: toli gražu nedažnas atlikėjas pasaulyje gali pasigirti tokia  „pamišusia“ (gerąja prasme) ir atsidavusia gerbėjų minia.

„LYNČIŠKA” SCENA

SCENA. Š.Mažeikos (DELFI.LT) foto

Pirmas pozityvus to vakaro dalykas buvo scena, kurios vizualika (bent jau man) priminė itin mylimo režisieriaus Davido Lyncho filmus. Palmės, senovinės žvakidės ir ekranais papuošta sena butikinė spinta kūrė „Tvin Pykso miestelio“ ir „Malholando kelio“ nuotaiką. Gaila, tačiau tas paslaptingas Lynčiškas intymumas dingo sulig trečia Lanos Del Rey daina. Ar tai yra blogai? Tikrai ne. Tai veikiau fakto konstatavimas, nei tiesos paieškos. Lana kitokia, ir lyginti ją su kultinių filmu kūrėju (ką, nors ir puikiai žinodama, bet pamačiusi scenos vizualiką visai nenorom darė mano pasąmonė) buvo visiška kvailystė.

Lana dainavo puikiai (nors mano akimis, penkeri scenoje praleisti metai galėjo nuo jos nuimti bent jau dalį „laužyto“ kuklumo rūbo). Lanos grupė grojo puikiai (ir čia jau talento ir įdėto kruopštaus darbo tikrai niekas negalėtų atimti). Ir Lanos koncertas buvo  „sukirptas“ taip pat neįtikėtinai gerai.

Tačiau po dar poros dainų viskas tapo paprasčiausiai nuspėjama. Žinoma, kalbu apie muzikalią renginio pusę, mat muzika yra tai, kas man visuomet daro patį didžiausią įspūdį. Tamsos intymumas ir liūdnas Lanos veidas buvo veiksmingas tol, kol arenoje buvo sudainuota daina „Blue Velvet“. Po to kažkur giliai viduje ėmiau ieškoti Erico Claptono dainos „River Of Tears“ motyvų ir norom nenorom laukti koncerto pabaigos… Sutinku, priekaištų pažerti atlikėjos ir grupės pasirodymui būtų sunku, tačiau tam, kad galėtum aklai sekti kiekvieną amerikietės balso vingį, reikia ją mylėti iki kaulų smegenų. Tikrai negaliu pasakyti, kad priklausau šiai žmonių kategorijai. Veikiau priešingai: iki koncerto taip ir neperkandęs atlikėjos muzikos (tiksliau – perdėtos meilės jai), neperkandau jos ir dabar. Sunku kritikuoti (ar vertinti) nūdienos paauglių didžiausią dievą, tačiau sėdėdamas Lana Del Rey koncerte ne kartą pagavau save retoriškai klausiantį: ar bus kas nors daugiau? Ar bus kažkas, kas nustebins? Ar nors kartą kūnų perbėgs tūkstančiai šiurpuliukų, verčiančių muziką pajusti kiekviena savo esybės dalimi? Deja, tokios akimirkos taip ir neatsirado… Bent jau aš jos tikrai neradau. Nors, pripažįstu, kad „American“ (bene geriausiai nuskambėjęs koncerto kūrinys) yra puikiai intymiems gyvenimo momentams  tinkanti daina, turinti tiek daug parako, kad net sunku nusakyti…

TAMSOJE PASKENDUSI ŠIO LAIKMEČIO IKONA

Kita vertus, mąstydamas apie savo lūkesčius po koncerto (kaip ir minėjau, prieš jį jokių lūkesčių paprasčiausiai neturėjau) supratau, kad tiesiog nesu tas TIKRASIS Lanos klausytojas. Esu šiandieninių trisdešimtmečių kartos atstovas, kurį Mama ir Tėtis augino klausydami „Pink Floyd“ ir „The Beatles“ muzikos. Augau „Roko Maršo“  epochoje – laikmetyje, kuriame muzika kalbėjo daug skvarbesne kalba ir nešė ne tik melodiją ausims, bet ir žinią idėjai. Galbūt tai ir yra mano „bėda“, dėl kurios aš negaliu suprasti šiandieninio jaunimo, taip dievinančio Laną Del Rey muziką, filmus apie vampyrus ir knygas apie skraidančias fantastines būtybes. O galbūt kiekvienas laikmetis tiesiog turi atrasti taip garbinamas savo ikonas, kurioms nulenktos paaugliškos galvos ir muzikinėje ekstazėje skruostų riedančios ašaros reiškia daugiau nei pripažinimą… Daugiau nei pinigus…. Daugiau nei vienadienę laimę.

Š.Mažeikos (DELFI.LT) foto

Nesiimsiu ieškoti Lanos vietos muzikos istorijoje, tačiau neabejoju, kad bent jau XXI a. pirmajame penkiolikos metų etape ji turės tvirtas pozicijas. Visgi, jeigu reikėtų lažintis, sutikčiau dėti nemažą pinigų sumelę ir sakyti, kad Lanos žvaigždė švies neilgai. Kad ir kaip norėtum išlikti mįslingas ir tamsus, turi bandyti atrasti bent jau dalelę šviesos. Deja, Lanos muzikoje jos užčiuopti iki šiol nepavyksta… Šią klaidą (kad ir kaip bebūtų keista) darė ne vienas didis muzikantas. Nemaža dalis jų , išleidusių viso labo porą albumų,  taip ir nugrimzdo praeitin. Tuo tarpu kiti savo kūrybos tamsoje pradėjo ieškoti vietos ir saulės spinduliui. Atradę jį – atrado ir ilgalaikiškumo receptą. Tikrai nespjaunu į šulinį, iš kurio galbūt dar kada nors teks gerti. Tai – elementari mano prielaida, pakvaišusių dėl Lanos Del Rey „aštuntokų“ epochoje,  neturinti jokių futurisitinių pagrindimų.

Ir netgi nepaisant to, kad kai kas man, kaip žmogui ilgą laiką besidominčiam muzika, užkliuvo, negalėjau nepastebėti itin žavinčio naivaus ir tikro Lanos džiugesio ir nuoširdumo. Kai minia pradėjo klykti „we love Lana“, atlikėja skruostu nurideno ne vieną ašarą, o atsidėkodama už meilę ir atsidavimą, koncerto pabaigoje nulipusi nuo scenos laiminga fotografavosi su gerbėjais ir pasirašinėjo jiems ant knygų bei kompaktinių plokštelių. Beje, kaip vyriškos lyties atstovas, tikrai negalėjau nepastebėti dailių amerikietės kojų ir, kaip visada, visų vyrų akis traukiančių putlių jos lūpų..

Ir apskritai smalsumo patenkinimui bei nūdienos muzikinės situacijos įvertinimui šis koncertas buvo tikrai labai įdomus ir vertingas.

Tačiau pasibaigus Lanos Del Rey koncertui aš supratau, kad už Erico Claptono muziką tą vakarą būčiau atidavęs viską. Ir Lanos kojas, ir jos papūstas lūpas, ir išraiškingą „Lynčišką“ sceną ir netgi itin intymią dainą „American“. Dar kartą suvokiau, kad muzika (ir jos įvirialypiškumas) įsiskverbia kur kas giliau ir paliečia kur kas tikriau nei vieną dieną danguje sužibusi ir laikiną meilę pelniusi orbitos žvaigždė. Galbūt reikia laiko, kad jis viską pakeistų, o gal emocija tiesiog galiausiai turi užleisti vietą šiandienai. Su savomis tiesomis, interpretacijomis, normomis ir idėjomis. Nežinau… Jeigu į tai du tūkstančius metų neatsakė didieji mąstytojai, matyt nepretenduosiu į universalias absoliučios tiesos paieškas ir aš.

Šįkart nugalėjo sentimentai. Ir, ko gero, elementarus susivokimas, kad senstu.

Lana Del Rey koncertas. Š.Mažeikos (DELFI.LT) foto

 

22 Komentarai apie “Lana Del Rey: kaip intymioje tamsoje aš Eriko ieškojau

  1. olegas says:

    norėjau parašyti – sensti L., bet parašei pats paskutiniam sakiny : )

  2. Yeison says:

    I much prefer inirvmatfoe articles like this to that high brow literature.

  3. laurynas says:

    Erico koncerte (prieš kelis metus) jaučiausi tarsi gitaristų amatų gildijos apdovanojimuose, o Lanos (vakar) – lyg rubrikoje mergaitėms „mielas dienorašti”. visiškai skirtingi įvaizdžiai, publikos ir siunčiamos žinutės, net nedrįsčiau lyginti. pasakyčiau, kad Erico patiko labiau, bet tik todėl, kad žavėjausi meistriškumu. matematika, bet nuobodi. Lana siunčia emociją, bet paviršutinišką ir naivią.

  4. Irma says:

    Viskas puiku, tik žodis „archetipas“ pavartotas visiškai netinkamai ir ne pagal reikšmę. Viena jo reišmių: Archetipas – iki šiol nuo pirmykščio žmogaus laikų pasikartojantis įvaizdis.

  5. E. says:

    Nesutikčiau, kad Lana yra šio laikmečio ikona. Tikrai ne, kai dabar viskas matuojamas Like’ais, Youtube video peržiūromis ir t.t. Pvz. Adele populiariausias video yra peržiūrėtas 4 kartus daugiau už Lanos Born to Die. Tiesiog gal Lietuvoje ji buvo labai išreklamuota, kas jai pridėjo karmos taškų. Nebuvau koncerte, negaliu per daug komentuoti, bet jos muzikoje nematau kažkokios didelės išliekamosios vertės. Paklausei kaip kokio Psy, susidarei savo nuomonę, ir užmiršai. Tie patys paaugliai užaugs ir atras kitą muziką. Ir apskritai dabar visko tiek daug, kad sunku pop scenoje atsirasti kitai Abba, Madonai ar tai pačiai Lady Gaga.

  6. Vika says:

    Kad ji kaip tik skiriasi nuo daugumo siu laiku atlikeju savo stilium, ir primena senesnius laikus… :DD Palyginkit kokia Adele, Calvin Harris, Selena Gomez, Justin Bieber, galu gale Britnes naujas dainas 😀

  7. Vika says:

    Is viso cia komentuojantys, tai atrodo tik paklause kelias populiariausias dainas ir sneka, tipo neturi isliekamosios vertės (LYyginant su kuo- LADY GAGA? LOL) Kaip tik ji dabartines muzikos kontekste labai isskiria … Ir manau, kadkam reikia tas ta verte jaucia jos muzikos…

  8. Mr. T says:

    Autorius žino daug profesijų atstovų. 😀
    p.s. Likimas šiuo atveju – tai nemokamas pakvietimas, atvedęs ne pas Ericą, o pas septintokų dievaitę? 😛

  9. Saulius says:

    Tai kad Lana’os muzika yra įtakota 50’s – 60’s americana’os. Tokia amerikietiška amerikietiška nostalgija ir kažkoks atokvėpis šiuolaikinėje elektroninėje ir popso muzikoje. Kodėl Lietuvoje į jos koncertus eina aštuntokės aš nežinau, bet lygint ją ir šiuolaikinius filmus apie vampyrus kažkaip atrodo nekažką. Kodėl nepalyginus su The Great Gatsby, apie praeito amžiaus pradžią ir neprisimint, kad Young and beutiful parašyta būtent tam filmui kaip garso takelis? Kažkaip nujaučiu, kad autorius nebaisiai pasigilino ir iš seno nusistatymo gavosi toks šioks toks sudirbimas 🙂

  10. Kotryna says:

    Puiki recenzija. Žinoma daugumai Lanos – šių laikų kultūrinio paveldo, kurį tik puoselėt ir saugot reikia, gerbėjams nepatiko tokia nuomonė, bet jiems palinkėčiau pirmiausia išmokti taisyklingai ir be klaidų rašyti savo gimtąja kalba, o tik vėliau rodyti begalinį ir išlavintą skonį muzikos vandenyse.

  11. Jimmy says:

    Por suerte no czocnoo a ningfan hombre ased. Partiendo de la base de que aborrezco a los hombres repeinados con medio bote de gomina por parecerme copias a tamaf1o natural del Ken de la Barbie (lo que me recuerda que tengo que mandarte una foto que saque9 el otro deda y me recordf3 a ti , no creo que pudiese enamorarme de alguien ased. Ademe1s, vale que te guste un personaje televisivo, pero de ahed a querer convertirte en uno, en el caso de los hombres, y a buscar a tu media-naranja en base a un personaje televisivo, en el caso de las mujeres, me parece algo absurdo y completamente irreal.

  12. news says:

    I read your posting and was jealous

  13. L. says:

    Sauliau, autoriaus tikslas buvo tiesiog pasakyti, kad ji yra neatsiejama šiandienos paauglių dalis. Kaip mano kartą atspindėjo kasetė ir pieštukas, taip šiandieninį jaunimą – kartos, kuri dievina Laną – sunku įsivaizduoti be tų simbolių, apie kuriuos kalbėjau.

    nėra gretinimo. Yra tik tam tikri šitos kartos simboliai ir tiek:)

    Be to, tikrai nesistengiau sudirbti Lanos. Tiksliau, nei Lanos, nei jos klausančių žmonių. Tai būtų mažų mažiausiai nekorektiška ir neteisinga. Parašiau šią apžvalgą iš savo perspektyvos ir pasakiau tai, ką pajutau koncerte (ir po jo).

    Lana tikrai nėra blogai. Gerbiu ir ją, ir jos klausančius žmones. Tiesiog ji nėra mano:) ir tai nėra nei blogai, nei gerai. Tiesiog mano subjektyviajai vidinei Aldonai ji nėra dievas.

    Juk tame tikrai nėra nieko blogo.

    Kita vertus, aš labai nemėgstu virtų bulvių. Ar jeigu tu jas mėgsti (o aš ne) reiškia, kad aš nemėgstu (ar negerbiu) Tavęs ir Tave kritikuoju…?

  14. Saulius says:

    Gaila nėra like mygtuko.

    Na mano karta irgi kasetė ir pieštukas, bet Lana išties yra kažkas gero, nors visi kiti šių dienų „stabukai” atrodo visiškai iš kitos, ne mano ir ne Lana, operos.

    Na tiesiog gal rašiau nepagalvojęs, kad tiesiog tai daugiau asmeninė nuomonė, negu recenzija. Viskas aišku dabar 🙂

  15. Mykolas Vadišis says:

    Atsakui į Lanos koncertą pasidalinsiu trumpai įspūdžiais iš Claptono koncerto. Esu iš tų, kuris taip pat užaugo su bitlų ir pink floyd muzika. Apie Claptono koncertą Lietuvoje irgi svajojau apie 10 metų. Ir pasitaikius progai ir tėvai, ir aš dar prieš pusę metų nusipirkom bilietus.

    Ir štai koncertas… Nežinau ar perdegiau iš to ilgo dešimties metų laukimo ar persiklausiau Claptono kūrinių… Koncertas labai geras, profesionali muzika, geras garsas, fantastiški solo, inteligentiška publika (ir jos susirinko apie 10 000), tačiau katarsio taip ir nepatyriau. Vis lyginau su Red Hotų koncertu praeitą vasarą, kuris absoliučiai nurovė stogą, visi 16 000 žmonių išėjo tarsi po kažkokio laimės seanso, išsikrovę ir dar automobiliuose leido tas pačias dainas. O čia viskas buvo truputi kitaip.

    Claptno kūriniai ramūs, pats atlikėjas jau pasirodė irgi nebespinduliuojantis tos begalinės charizmos ir energijos, kokią turėjo praeitame dešimtmetyje. Gražūs solo labiau priminė jazzo koncertą,seni gabalai tiek daug girdėti, kad net rodėsi pačiam Claptonui nebepriklauso, naujieji nepriekaištingi, tačiau nesukeliantys didesnio šiurpuliuko per kūną. Taigi gal tik paskutiniai crossroads ir cocaine šiek tiek labiau privertė įsijausti į koncertą.

    Reziumė – nuolat per koncertą turėjau sau priminti, kad ant scenos tas pats legendinis dievukas Claptonas. Visi sutikti pažįstami pripažino, kad tokiam koncertui tiktų kur kas mažesnė erdvė, tokia kaip Forum Palace ar koks Manheteno baras Niujorke. Mano nuomonė ta pati – puspilnė arena visgi buvo per didelė tokiam koncertui ir tai energijai, kurią spinduliavo Erikas. Visgi labai didžiuojuosi, kad lietuviai atkakliai prašė bisso ir Claptonas išėjęs į sceną savo gitaristui tyliai ištarė „Not bad”. Ir dar labiau džiaugiuosi, kad Claptoną visgi sugebėjau išvysti dar grojantį ant scenos savo akimis!! Kad ir koks dviprasmiškas įspūdis, tačiau dar viena svajonė įgyvendinta – pasaulinis muzikos Dievas pamatytas ir dar savoje šalyje.

  16. Donatas says:

    Pirmas išgirstas Lana del Rey kūrinys buvo „Blue Jeans”. Na neblogas atsižvelgiant į tai, kad tai tiesiog Chris Isaak – Wicked Game (1989), išleistas EP kartu su Antonio Badalamenti dviem kūriniais, plagiatas. Nusisiurbiau visą albumą ir išgirdau tai ko iš esmės ir tikėjausi – dar vienas prodiuserių darbas, jokio asmenybės indėlio, tik įvaizdis, blizgutis. Tai tik dar viena niša ištraukti pinigėlį iš komercinių radio stočių auditorijos. 50′- 60′ įvaizdis, kaip autorius puikiai apibūdino „laužytas kuklumas”, badalamentiška atmosfera – tik kitoks pakuotės apipavidalinimas, o turinys toks pats kaip ir Britney Spears, Lady Gaga ir t.t.
    Beje, grįžtant prie „Blue Jeans”, tai seksualumu jis nė per nago juodymą neprilygsta „Wicked Game”.

  17. Auksinis kardas says:

    Oi, daug perklausyta bitlų ir creamų-floydų su artrokais ir ko tik ne. O, visgi, džiugina šiandien Lanos studijiniai darbai, įvaizdžio erdvumai, polėkis, jaunystė, ir kartu kuklumas bei draugiškumas. Savo laiku taip pat itin mėgau ABBA – dėl muzikinės medžiagos tirštumo, skoningo išdėliojimo ir džiugumo. Ir niekas neįsivaizdavo, kad tokios kokybės pop-muzika gali nuvažiuoti labai toli. Panaši konstrukcijų egzotika ir Lanos dainose bei įvaizdyje. Ne taip įgudusi akis bus per greita nurašyti, bet kokybės ženklą ir uždės būtent ponas laikas 🙂

  18. Vika says:

    Donatai jaučiu net Blue Jeans dainos gerai negirdejas, jei lygini su „Wicked games” nes visai jos nepanašios… Ir visi tie palyginimai atsirado tik isejus klipui, kuris kazkam pasirode „Wicked games” klipo kopija…

  19. Norbis says:

    Na rasliava ne kokia, daug klaidu. Visu pirma, prie ko cia kazkokia paaugliu ikona? Gi visokie zmones klauso, nesvarbu kad siemens arenoje daugiausiai buvo paaugliu, kitiems zmonems patinka tiesiog muzonas, jie gal neina i koncertus. Paziurek i youtube statistikas ir pamatysi, kad klysti. Visu antra, del tu klyksmu koncerto metu tai smarkiai apsirikai, ir cia jau matosi, kad ne ka teismanai apie gyvus koncertus. Tie klyksmai nebuvo tikri, jie buvo dirbtiniai. Cia tik pora pastabu.

  20. Ponia says:

    kiek girdejau lanos koncertas uvo trumpas ir neispudingas. Buvau Clapton’o koncerte, buvo nerealu. As vos neapsiverkiau kai jis pradejo grot daina „Tears in Heaven”. Eric’as anksciau sios dainjos negrodvo, ir man buvo toks aaaaaaaaaaaaa!! As manau, kad as vienintele 11-mete klausanti/mylinti labiau eric’a nei lana. :))))

  21. To Norbis says:

    Norbi, apie „netikrus” klyksmus ir verksmus geriausiai įrodo šis fanės įrašas: http://electraaheart.blogspot.com/2013/06/lana-fucking-del-rey.html#comment-form

  22. says:

    Muziką suprantantiems asmenims, baigusiems muzikos mokyklas, ar turintiems šiokį tokį muzikinį išsilavinimą Lana Del Rey yra klaiki dainininkė. Kodėl? Nes ji nemoka dainuoti. Nesuprantu, kodėl, bet mūsų visuomenė pradeda nesuprasti, kas yra tikrasis dainavimas. Palyginkite, kaip Lana atlieka savo dainas gyvai ir įrašus. Vien šis skirtumas yra milžiniškas ir nėra net ko gilintis į jos gyvą dainavimą daugiau, nes jis klaikus. Nepaisant to, keista, kuomet Lady Gaga, sugebanti nepriekaištingai dainuoti, bet yra kritikuojama dėl nemokėjimo dainuoti, o bebalsė Lana iškeliama virš kitų.

Komentarai

Jūsų el. pašto adresas nebus rodomas. Privalomi laukeliai pažymėti *